Over mij
Brand RBLZ
Al meer dan 10 jaar ontwerp ik websites en ben ik mij aan het verdiepen in digital marketing. Ik heb een passie voor het bouwen van merken om ondernemers heen. Dit heeft er toe geleid dat ik Brand RBLZ ben gestart.
– Chris, eigenaar Brand RBLZ
Brand Empathy in 2024
In de huidige tijd is marketing steeds meer aan het veranderen en dat is leuk. Waarom?
Omdat marketing steeds meer gaat draaien om de persoon achter een onderneming.
Potentiële klanten willen steeds meer zien wie er achter een merk of een bedrijf zit en dat biedt kansen.
Jij, als gepassioneerde bevlogen ondernemer, staat centraal in mijn manier van het vertalen van jouw kernwaarden.
Dit geef ik vorm middels een website, webshop, social media campagne, podcast, vlog of bedrijfsfilm.
Sinds 2005 ontmoet ik vele ondernemers. Zowel grote multinationals als kleine zzp’ers: ieder met hun eigen verhaal dat het waard is om verteld te worden. Het draagt bij aan je Brand Empathy en dat is waar het allemaal om draait in deze tijd.
Creëer een meerwaarde voor jouw bedrijf door klanten aan jou en aan jouw merk te verbinden door middel van een persoonlijke touch.
Brand Empathy werd ooit eens op een mooie manier omschreven:
” True Brand Empathy is about creating a shared journey between your brand and it’s audience. It involves a deeper connection to, and understanding of , that audience on an emotional level as well as rational and transactional ones”
Inspirerend? Dit is nou juist waar ik jou mee ga helpen!
Ik heb hier verschillende modules voor.
Je kunt zelf kiezen waar je gebruik van wilt maken.
Dit leg ik allemaal uit in ons kennismakingsgesprek.
Staat jouw wens niet tussen mijn werkzaamheden? Stuur mij dan gerust een berichtje en we gaan samen op zoek naar een oplossing die bij je past.
Chris van Vliet
Eigenaar van BrandRblz
Chris van Vliet is de eigenaar van BrandRblz.
37 jaar jong, samenwonend en 3 super leuke kids.
Ik heb een onuitputtelijke passie voor het ondernemerschap. Mijn nieuwsgierigheid naar het verhaal achter een ondernemer heeft mij al bij honderden bedrijven gebracht.
Juist door vragen te stellen over de ondernemer achter het bedrijf heb ik een heldere kijk gekregen over waar het nou eindelijk om draait. Om jou!
Waar vroeger de uitstraling kracht lag in het je zo zakelijk mogelijk profileren, zie je dat bij veel bedrijven de focus nu ligt bij het gezicht achter het merk. Wie ben jij of wie zijn jullie? Hoe bind jij jouw klanten aan jouw merk, jouw onderneming en aan jou als persoon?
Daar kan ik je bij helpen.
Hoe? Neem contact op, we maken een afspraak en gaan samen aan de slag.
Leuke cases van Brand Building vind je hier
Waarden:
Er zijn een aantal zaken die ik belangrijk vind bij de uitvoering van mijn werkzaamheden.
Persoonlijke benadering
Er is uiteindelijk niemand die jouw verhaal zo goed kan overbrengen als.. jij zelf. Combineer dat met mijn kennis van en passie voor marketing, content, audio en video en we vormen een goed team! We doen dit samen dus is het fijn als de persoonlijke benadering de basis is, toch?
Flexibiliteit
Er is niets zo bewerkelijk als het runnen van je eigen onderneming. Binnen mijn werkzaamheden ben ik erg flexibel in de dagen en tijden dat ik werk en in de vormen van ons contact.
Vrijwel alles is mogelijk!
Betaalbaarheid
Als geen ander snap ik wat het kost om te investeren in je bedrijf.
Je ontkomt er simpelweg niet aan als je wilt groeien.
Zullen we samen kijken hoe we dit op een verantwoorde manier kunnen doen?
Graag een nieuwe website/webshop maar niet in een keer het volledige bedrag willen betalen? Ik heb abonnementsvormen waarmee je voor een vast bedrag per maand een website/webshop hebt die ook nog eens goed onderhouden wordt.
Dit geldt ook voor de social mediastrategie en is zélfs mogelijk voor de podcasts of bedrijfsfilmpjes.